Икономическата промяна е на прага ни



Човек, дори и да е придирчив и се поддава трудно на маркетингови внушения, рано или късно прави своя окончателен избор. Той може да е свързан с определен продукт или услуга. Преди да направят своя окончателен избор, потребителите трябва да съберат необходимата информация, отнасяща се за тяхната предпочитана стока.https://bania24.com/blog/wp-includes/js/tinymce/plugins/wordpress/img/trans.gif

Днес не е толкова трудно да бъдеш информиран, особено при наличието на Интернет и неговите безкрайни възможности. Една фирма използва именно Интернет пространството, за да достигне до актуалното състояние на определени икономически сектори и отрасли.

За по-запознатите не е трудно да се досетят, че става дума за проекта “Коректна фирма“, която набра скорост и популярност през последните 2-3 години. Той се превърна в основен двигател на маркетинговите процеси, най-вече в Централна и Източна Европа.

Страните, възприели моделите на “Коректна фирма“ са 7, като сред тях трябва да се отличат -

Румъния, Полша, Унгария, Чехия и България. Българският пазар се оказва достатъчно неизследван, след като над 15 000 родни компании са успели да получат “Сертификат коректна фирма“, само в рамките на 1 година.

Представител на идеята в България е Изследователският център на клиентските мнения, занимаващ се с анализирането и систематизирането на информацията, публикувана в Интернет пространството. Посредством научни и достатъчно надеждни методи, Центърът представлява коректив на българската икономическа действителност.

Изследователският център не оставя равнодушни потребителите, отличавайки се със своята целенасочена и конструктивна работа. Българите са особено недоверчиви към новите тенденции, не само в бизнеса и икономиката. В последната година обаче, българските и клиенти започват все по-ярко да участват в проекта “Коректна фирма“.

 Проектът се разраства и в европейски план, след като се предвижда отварянето на представителства в Сърбия и Украйна. По този начин ще се разшири потребителският интерес, което е тясно свързано и с печеленето на нови бизнес територии. Това е само началото, уверяват от “Коректна фирма“ и можем да бъдем сигурни в това.

Източник: https://invest-news.eu/

Коментари

Популярни публикации от този блог

Изучаването на поведението на потребителите

Информационно осигуряване