Изучаване на пазара



В тях влизат специалисти по: изучаване на пазара, изследване на цените, реклама, стоков асортимент, търговия, стимулиране на продажбите и т.н. Зад.са им: събиране, обработка, анализ на информацията постъпила от пазара, подготавка на данни за вземане на упр.реш-е, търг.реализация, финансиране на рекламата и т.н. Функции на марк.служби: комплексно изучаване на пазара; планиране на стокавия асортимент; продажба и разпределение на стоките; реклама и стимулиране на продажбите. Пишем от кой се оглавяват и на кой се подчиняват. Структурата може да им бъде: функционална, дивизионална или матрична и ги описваш

Коментари

Популярни публикации от този блог

Изучаването на поведението на потребителите

Информационно осигуряване

Украйна повиши сконтовата си лихва до 12,5%