Вземането на управленско решение



МП осигурява нужната информация за вземането на управленско решение. В зависимост от инф.която получаваме- първична или вторична. В зависимост от мястото на провеждане- кабинетни/ от място/ и полеви/ на място/. Методи на полевото проучване са: интервю, анкетиране, наблюдение и комбинирано, което включва: пазарен тест, фокусни групи и концентрирано интервю. Описваме ги подробно, с +и -. При кабинетните проучвания избора на извадка може да се ноправи по списъци, указатели и т.н. Информацията се събира на база на публикации, печата, справочници, кампании, статистика, данъчни служби, митници, търг.асоциации и вътрешнофирмена информация.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Изучаването на поведението на потребителите

Информационно осигуряване

Украйна повиши сконтовата си лихва до 12,5%